Linkek a témában:
9 fontos kérdés hirdetés kezeléshez
Hogyan változtathatom meg az időzóna beállításom a Facebook hirdetéseknél?
Hogyan változtathatok a pénznemen?
Hogyan hirdessek több cégnek a Facebookon?
Hogyan fogok számlát kapni a Facebooktól?
Nagyon sok hasonló kérdést kapunk a hirdetésekkel kapcsolatban, összeszedtem a legfontosabb tudnivalókat a témában.
A Facebook hirdetéskezelés titka a tökélyre csiszolt üzenet!
Hosszú ideje stagnál a Facebook oldala rajongótábora? A Facebook hirdetés csak „mumus” a vállalkozása életében?! Bízza ránk a facebook hirdetéskezelés feladatait! Segítünk, hogy vállalkozása ajánlata eljuthasson a célcsoportjához, egy tökéletesre csiszolt grafikával, és szöveges tartalommal!
A Facebookon már hirdetni sem érdemes
A Facebookon csak a startupoknak éri meg hirdetni, a nagy cégek viszont csak az ablakon dobják ki a pénzüket, ha ott vesznek felületet hirdetéseiknek. Az amerikai közepes cégek menekülnek a Facebookról és hatékonyabb hirdetési csatornát keresnek. Találnak is. Hogy melyik az? Van, aki szerint a TV.
Egy jó kép már fél siker
Hogy a lehető legtöbbet tudjuk kihozni a keretünkből, elhoztunk a shortstack.com oldaláról egy írást, ami segítséget nyújt majd abban, hogy milyen szempontok alapján találjuk meg a megfelelő fotót hirdetésetekhez!
Egyre hatástalanabbak a Facebook-reklámok
Főleg a fiatalokra nemigen hatnak már - állítják egy kutatás készítői. Az ok: drámaian nőtt a reklámelutasítások aránya. AZ idősek viszont egyre jobban rá vannak kattanva.
Facebook hirdetés
A Facebook hirdetések erejét nem szabad alábecsülni, hiszen szinte nincs is más olyan eszköz, amivel ugyanilyen gyorsan, ilyen sok embert el lehetne érni. Használja ki Ön is ezt a remek lehetőséget és hozzon létre a cégünk segítségével egy olyan Facebook kampányt, ami rövid idő alatt messze földre elviszi a termékei jó hírét!
Kilenc gyakori kérdés a hirdetésekkel kapcsolatban
A hónap elején állt át a Facebook a háromszintes, új hirdetési rendszerre. Mint azt korábban megírtuk, rendszer segítségével jobban célozhatók lettek a hirdetések a közösségi oldalon. Mint minden új megoldás, ez is számos kérdést vetett fel a felhasználókban. A kérdésekre Lévai Richárd közösségi marketing szakértő válaszol legfrissebb blogbejegyzésében.
Lehet, hogy kidobott pénz a Facebook-reklám
Egyre sötétebb pletykák terjengenek arról, hogy a Facebookon elhelyezett hirdetések hatékonysága minden téren rosszabb a vártnál. Sokan azt mondják, hogy a közösségi hálózatokon való reklámozás egyáltalán nem működik, igaz, még mindig tömegével akad a témának rajongója is.
Megéri, de hogyan?
A Facebook csapata azért rakta őket erre a részre, mert így jobban beleolvadnak a profil oldalba, és kevésbé keltenek bannervaksághoz hasonló hatást. Segítségükkel népszerűsítheti saját Facebook oldalát, alkalmazását, esetleg csoportját, és persze saját honlapját is.
Tippek, hogy hirdetéseid hatékonyabbak legyenek
A legtöbb cég költségvetésében a Facebook hirdetésekre költött büdzsé néha méltánytalanul hátrányt szenved az egyéb hirdetési csatornák - főleg a Google Adwords - mellett. Pedig a Facebook hirdetéseknek nagyon jó költségmegtérülési arányuk lehet - ha megfelelően kezeled őket.
Virtuális Marketing
Teljeskörű Online marketing szolgáltatások kis és nagy vállalkozásoknak egyaránt.
Szolgáltatások: Google Ads kampánykezelés, Facebook marketing, Szövegírás, Stratégiai tervezés, Keresőoptimalizálás, Honlapkészítés, Tartalommarketing, Statisztikai elemzések.