Linkek a témában:
5 kampány, amelyből ihletet meríthetsz
Több mint 1 milliárd havi aktív felhasználót tudva magáénak, a Facebook még vonzóbbá vált az üzletek szemében. Ugyanakkor sok cég küszködik azzal, hogy kitalálja, miként használhatná a platformot előnyére.
11 kampány típus, amit a legtöbb cég nem ismer
Tapasztalataink szerint a cégek általában két fajta Facebook kampányt használnak:
rajongókat gyűjtő és e-mail adatbázist építő alkalmazás alapú kampányokat, és
aktivitás növelő, bejegyzés alapú kampányokat.
Ezeken belül persze vannak variációk, mint például amikor az adatbázis építéshez fotóversenyt vagy egy kérdőívet használ egy cég.
Pedig ennél sokkal több lehetőség van.
Minden idők 5 legjobb kampánya
A Facebook jelenlétből számtalan módon lehet profitálni, az egyik ilyen mód természetesen a fizetett hirdetés. A fastcocreate.com azonban cikkében rámutatott arra, hogy az eddigi legjobb Facebook kampányok éppenséggel nem ennek köszönhetik sikerüket, sokkal inkább a kreativitásnak és a tehetségnek.
A 10 legjobb Aldi poszt
Az Aldi erősen ráfeküdt az utóbbi időben a Facebook kommunikációra. Felismerték, hogy a közösségi média megkerülhetetlen az ő esetükben is. Az egyik konkurenciájukról, a Tesco egyik kampányáról nem is olyan régen írtam egy bejegyzést. Az Aldi a Tescohoz hasonlóan egyre sikeresebben használja az online felületeket, sőt humorban, szellemességben messze a legjobbak a multik között!
A 20 legjobb közösségi média kampány - a Forbes magazin szerint
Nemrég jelent meg a Forbes magazin egy cikke, amely három szakértő véleménye alapján megnevezte az eddig elkészült 20 legsikeresebb közösségi média kampányt. A bírálók: David Berkowitz a 360i ügynökségtől, Brandon Evans a Mr. Youth közösségi marketing ügynökségtől, valamint Michael Lebowitz a Big Spaceship digitális reklámügynökségtől. A kampányok sikerességét (népszerűségét), a kivitelezés minőségét és az egyes kampányokban rejlő kreativitást értékelték.